Reklamace

V případě, že chcete reklamovat zboží, prosíme o následující:

1) Vyplňte formulář

  • Formulář naleznete ke stažení zde: STÁHNOUT FORMULÁŘ
  • Vyplňte formulář a zašlete jej vyplněný na e-mailovou adresu info@rinor.cz
  • Formulář v ideálním případě vložte i do odeslaného balíčku

2) Reklamované zboží následně zašlete na naši adresu

Advero Group s.r.o.

Lidická 700/19

Brno, 602 00

+420 731 803 531

info@advero.cz

  • Zboží zašlete jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky – nebude převzato.
  • Spolu s reklamovaným zbožím zašlete i kopii či originál faktury a formulář.

3) Jakmile zboží obdržíme, Vaše zboží opravíme nebo vyměníme, popřípadě vrátíme finanční prostředky – nejpozději však do 14 dnů.

  • Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
  • Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží

Podrobné podmínky ohledně reklamace (práva z vadného plnění) naleznete v obchodních podmínkách, které jste potvrdil/a při odeslání objednávky - obchodní podmínky


V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 731 803 531.

x

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení